Pakiet szkoleniowy dedykowany dla pracowników SPA & WELLNESS.

Program trzydniowych warsztatów podzielony jest na zajęcia dla pracowników bezpośredniej obsługi klientów: recepcja,kosmetyczki, fizjoterapeuci, instruktorzy fitness, trenerzy personalni ( 2 dni) oraz dla kadry zarządzającej: właściciele, menedżerowie (1 dzień). Szkolenie dotyczy min. efektywnej komunikacji z klientami i współpracownikami, sprzedaży produktów i usług, dostosowywania oferty do indywidualnych potrzeb Klienta oraz reagowania na sytuacje „trudne”. Uczestnicy dowiedzą się jak budować długofalową relację z klientem oraz nauczą się skutecznych technik sprzedaży produktów dodatkowych (wody, suplementów, kosmetyków) oraz usług ( np. dodatkowe zabiegi) .

Warsztaty dopasowujemy do indywidualnego zapotrzebowania obiektu SPA, a program warsztatu tworzymy po zapoznaniu się ze specyfiką firmy oraz po dokładnym zbadaniu potrzeb szkoleniowych.

Stosowane metody szkoleniowe:

Scenki i symulacje rozmów prowadzone przez uczestników, analiza przykładów zachowań i indywidualna informacja zwrotna, wspólna analiza nagrań video uczestników podczas scenek i symulacji, praca w małych grupach, dyskusja, wspólne wypracowywanie modelów postępowania w "trudnych" sytuacjach obsługi Klientów oraz sprzedaży.

 Warsztat przygotowaliśmy w oparciu o sprawdzone mechanizmy psychologiczne  dostosowane do realiów polskiego biznesu.

Jeżeli jesteś zainteresowany/-a tematem warsztatów, zastanawiasz się czy to się sprawdzi w Twojej firmie oraz jakie będą ewentualne korzyści? Zadzwoń i umów się na darmową konsultacje lub warsztat pilotażowy, by samodzielnie ocenić czy proponowane przez nas warsztaty to odpowiednie rozwiązanie dla Ciebie.

Zapraszamy tel. 534 934 966