Sprzedaż PRO aktywna-pierwsza kluczowa umiejętność SMALL BUSINESS'u.

Program zajęć dedykujemy osobom pragnącym poznać mechanizmy handlowania oraz nauczyć się praktycznych umiejętności sprzedażowych. Warsztat przygotowaliśmy w oparciu o najnowsze odkrycia psychologii społecznej dostosowane do realiów polskiego biznesu.

Na warsztacie duży nacisk kładziemy na ćwiczenia praktyczne odnosząc się do realnych sytuacji sprzedażowych uczestników.

Podczas szkolenia nauczysz się m.in. :

-skutecznie budować pozytywną relację handlową z klientem,

-diagnozować typy osobowości w oparciu o NLP,

-efektywnie rozpoznawać potrzeby klientów oraz stosować parafrazę,

-skutecznie radzić sobie z obiekcjami klientów (nie jestem zainteresowany, liczy się dla mnie tylko cena, już współpracuję z inną firmą, nie mam czasu...),

-negocjować (odzielając człowieka od problemu),

-finalizować transakcję.

Szkolenia prowadzone są metodą warsztatową ograniczając wykład do niezbędnego minimum. Zależy nam, żeby nauczyć uczestników konkretnych umiejętności handlowych. Wierzymy, że doświadczenia i praktyka pozwalają maksymalnie zwiększyć proces zapamiętywania nowych umiejętności, dlatego na naszym warsztacie będziesz miał możliwość trenować poruszane zagadnienia w bezpiecznych warunkach sali szkoleniowej.


Profesjonalna obsługa klienta-jako druga kluczowa umiejętność SMALL BUSINESS'u.

Pracownicy pierwszego kontaktu stanowią często wizytówkę firmy. Wiele firm nie podejmuje się szkoleń personelu wychodząc z założenia, że przecież każdy jakoś da sobie radę, a to obsługa Klienta stanowi rdzeń, na którym  firma buduje lojalność Klientów. Klienci wracają, ponieważ byli dobrze obsłużeni, a ich potrzeby zostały zrozumiane i zaspokojone.

Na naszym warsztacie dowiesz się m.in. :

-Jak budować i utrzymać relacje z klientem,

-Jak sobie radzić w sytuacjach trudnych (asertywność w obsłudze klienta),

-Jak zdobywać zaufanie i życzliwość klienta podczas obsługi,

-Jak zdobyć klienta na całe życie,

-Co i jak mówić, żeby klient czuł się obsłużony indywidualnie? (typologia osobowości),

-Jak radzić sobie z własnymi trudnymi emocjami pojawiającymi się w kontakcie z klientem,

-Jak przyjmować reklamacje,

-Jak odmówić klientowi, kiedy domaga się rzeczy niemożliwych, żeby utrzymać dobrą relacje,

-Jak postawić barierę w sytuacji kiedy klient narusza Twoją godność, krzyczy czy używa wulgaryzmów.

ZAPRASZAM