“Zawód menedżer” oraz “Psychologia sprzedaży”

Psychologia zarządzania ludźmi w praktyce.

Szkolenie dedykowane dla szefów chcących doskonalić swoje umiejętności zarządzania ludźmi w oparciu o sprawdzone mechanizmy psychologiczne. W warsztacie  odnosimy się do realnych trudnych sytuacji szefowskich uczestników ograniczając wykład do niezbędnego minimum. Przeważająca część warsztatu to scenki i psychodramy z wykorzystaniem zapisu video, analiza sytuacji treningowych umiejętności w parach lub większych podgrupach.

Na dwudniowym szkoleniu dowiesz się m.in. :

  • Jaka jest rola menedżera w organizacji
  • Jak ustalić zasady współpracy w zespole
  • Jak odmawiać pracownikom, podejmować i komunikować trudne decyzje
  • Jak dopasować styl zarządzania w odniesieniu do poziomu kwalifikacji i zaangażowania pracownika
  • Jak zwiększyć skuteczność szefa w motywowaniu ludzi
  • Jak efektywnie docenić pracownika – pozafinansowe karanie i nagradzanie
  • Jaka jest rola komunikacji w relacji szef – pracownik
  • Jak ustalać priorytety i zarządzać czasem
  • Jak ustalać cele – model SMART
  • Jakie są różnice w podświadomości podwładnych, które wpływają na efekty ich pracy

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Warsztat umiejętności handlowych

Program zajęć dedykujemy osobom pragnącym poznać mechanizmy handlowania oraz nauczyć się praktycznych umiejętności sprzedażowych i obsługi klienta. Warsztat przygotowaliśmy w oparciu o najnowsze odkrycia psychologii społecznej dostosowane do realiów polskiego biznesu.

Na warsztacie duży nacisk kładziemy na ćwiczenia praktyczne odnosząc się do realnych sytuacji sprzedażowych uczestników.

Podczas szkolenia nauczysz się m.in. :

  • skutecznie budować pozytywną relację handlową z klientem,
  • diagnozować typy osobowości w oparciu o NLP,
  • efektywnie rozpoznawać potrzeby klientów oraz stosować parafrazę,
  • skutecznie radzić sobie z obiekcjami klientów (nie jestem zainteresowany, liczy się dla mnie tylko cena, już współpracuję z inną firmą, nie mam czasu…),
  • negocjować (odzielając człowieka od problemu),
  • finalizować transakcję.

Szkolenia prowadzone są metodą warsztatową ograniczając wykład do niezbędnego minimum. Zależy nam, żeby nauczyć uczestników konkretnych umiejętności handlowych. Wierzymy, że doświadczenia i praktyka pozwalają maksymalnie zwiększyć proces zapamiętywania nowych umiejętności, dlatego na naszym warsztacie będziesz miał możliwość trenować poruszane zagadnienia w bezpiecznych warunkach sali szkoleniowej.

Jesteś zainteresowany/-a tematem warsztatów, zastanawiasz się czy to się sprawdzi w Twojej firmie oraz jakie będą ewentualne korzyści? Zadzwoń i umów się na darmową konsultacje lub warsztat pilotażowy, by samodzielnie ocenić czy proponowane przez nas warsztaty to odpowiednie rozwiązanie dla Ciebie.  tel. 534 934 966