Akademia sprzedaży i obsługi klienta.

3 niezależne dwudniowe kompleksowe szkolenia dla osób związanych z bezpośrednią obsługą klienta oraz sprzedażą.

Szkolenie dedykowane dla wszystkich chcących doskonalić swoje umiejętności handlowe w oparciu o sprawdzone mechanizmy psychologii praktycznej.

Grupa docelowa:

-osoby prowadzące jednoosobowe działalności gospodarcze

-osoby odpowiedzialne za pozyskiwanie klientów

-przedstawiciele handlowi

-przedstawiciele firm MLM


Sprzedaż PRO aktywna-kluczowa umiejętność biznesowa.

Dwudniowe, praktyczne, intensywne szkolenie dla osób zajmujących się sprzedażą .

Na warsztacie duży nacisk kładziemy na ćwiczenia praktyczne odnosząc się do realnych sytuacji sprzedażowych uczestników.

Podczas szkolenia nauczysz się m.in. :

-skutecznie budować pozytywną relację handlową z klientem,

-w jaki sposób zaciekawić klienta w pierwszym kontakcie,

-stosować sprzedaż wiązaną,

-zdobywać przydatne kontakty biznesowe,

-ustalać cele sprzedażowe,

-diagnozować typy osobowości w oparciu o NLP,

-efektywnie rozpoznawać potrzeby klientów oraz stosować parafrazę,

-skutecznie radzić sobie z obiekcjami klientów (nie jestem zainteresowany, liczy się dla mnie tylko cena, już współpracuję z inną firmą, nie mam czasu...),

-negocjować (odzielając człowieka od problemu),

-finalizować transakcję.

Szkolenia prowadzone są metodą warsztatową ograniczając wykład do niezbędnego minimum. Zależy nam, żeby nauczyć uczestników konkretnych umiejętności handlowych. Wierzymy, że doświadczenia i praktyka pozwalają maksymalnie zwiększyć proces zapamiętywania nowych umiejętności, dlatego na naszym warsztacie będziesz miał możliwość trenować poruszane zagadnienia w bezpiecznych warunkach sali szkoleniowej.


Profesjonalna obsługa klienta w biznesie.

Dwudniowe, praktyczne, intensywne szkolenie dla osób zajmujących się obsługą klienta.

Pracownicy pierwszego kontaktu stanowią często wizytówkę firmy. Wiele firm nie podejmuje się szkoleń personelu wychodząc z założenia, że przecież każdy jakoś da sobie radę, a to obsługa Klienta stanowi rdzeń, na którym  firma buduje lojalność Klientów. Klienci wracają, ponieważ byli dobrze obsłużeni, a ich potrzeby zostały zrozumiane i zaspokojone.

Na naszym warsztacie dowiesz się m.in. :

-Jak budować i utrzymać relacje z klientem,

-Jak sobie radzić w sytuacjach trudnych (asertywność w obsłudze klienta),

-Jak zdobywać zaufanie i życzliwość klienta podczas obsługi,

-Jak zdobyć klienta na całe życie,

-Co i jak mówić, żeby klient czuł się obsłużony indywidualnie?

-Jak radzić sobie z własnymi trudnymi emocjami pojawiającymi się w kontakcie z klientem,

-Jak przyjmować reklamacje,

-Jak odmówić klientowi, kiedy domaga się rzeczy niemożliwych, żeby utrzymać dobrą relacje,

-Jak postawić barierę w sytuacji kiedy klient narusza Twoją godność, krzyczy czy używa wulgaryzmów.


Niezbędnik wystąpień publicznych i tworzenia prezentacji sprzedażowych

Badania pokazują, że zdecydowana większość ludzi związanych z biznesem uważa umiejętności prezentacyjne za kluczowe dla rozwoju ich kariery. Te same badania pokazują również, że bardzo rzadko poświęcają oni czas na trening tych umiejętności. Dlatego na naszych zajęciach kładziemy bardzo duży nacisk na praktyczne ćwiczenia. Pokażemy Ci również jak pracować samodzielnie, by przygotować efektywne wystąpienia.

CELE SZKOLENIA:

-Zwiększenie prawdopodobieństwa uzyskania oczekiwanego efektu wystąpienia dzięki zastosowaniu sprawdzonych technik na etapie przygotowania, oraz skutecznych technik prezentacyjnych w trakcie prezentacji.

-Ograniczenie negatywnych emocji związanych wystąpieniami publicznymi.

-Uświadomienie atutów i rezerw własnego stylu prezentowania - rozwijanie umiejętności wg Gallwey'a.

-Budowanie pewności siebie przed i w trakcie wystąpień.

-Świadomość swojej wypowiedzi (co mówię i jak mówię), gest, mimika, kontakt wzrokowy, poruszanie się po sali; do czego zachęcamy, a co uważamy za nieopłacalne.

-Doskonalenie umiejętności korzystania z narzędzi: flipchart i prezentacja multimedialna - nowoczesne techniki wizualne i te "proste" nie-doceniane.

-Zdobycie umiejętności skutecznego przygotowania się  do prezentacji - od czego zaczynamy i czy sami wiemy dlaczego występujemy: test windy, cel wprost i nie-wprost + narzędzia budowania relacji z grupą w trakcie wystąpienia, aranżacja miejsca wystąpienia oraz skąd czerpać inspiracje.

Historia ludzkości to również historia prezenterów i ich wybitnych wystąpień przed publicznością. Nieraz zmieniały one bieg wydarzeń, wyznaczały nowe trendy czy ukazywały przełomowe rozwiązania w biznesie.

Dobrą wiadomością jest to, że każdy z nas ma potencjał, by zostać dobrym prezenterem. Na naszych zajęciach pomożemy Ci odkryć Twój ?naturalny styl prezentowania? i Twoje atuty warte dalszego rozwijania. Poznasz również swoje słabsze punkty i sam podejmiesz decyzję nad którymi z nich rozpoczniesz pracę w pierwszej kolejności.

PREZENTER.

Osoba prezentera jest kluczowa dla powodzenia wystąpienia. Jego przygotowanie i umiejętność ?zarażenia? publiczności swoją wiedzą, pasją, tematem prezentacji decydują o końcowym sukcesie bądź porażce.

Poniżej zamieszczamy przykładowe moduły warsztatu ? choć chcemy bardzo mocno podkreślić, że szkolenie jest zawsze tworzone w oparciu o konkretne potrzeby klienta.

Struktura prezentacji

-Podstawowe schematy tworzenia interesujących prezentacji,

-Pierwsze wrażenie, techniki zjednywania sobie odbiorców, pierwsze i ostatnie 4 minuty

Gesty i praca głosem, mimika, kontakt wzrokowy, postawa

-Jak uruchomić gestykulację, jaka gestykulacja jest uważana w naszym kręgu kulturowym za właściwą dla kobiety, a jaka dla mężczyzny,

-Głos i jego znaczenie dla budowania zainteresowania wystąpieniem wśród słuchaczy: intonacja i tempo,

-Międzysłówka,

-Techniki utrzymywania kontaktu wzrokowego w zależności od liczebności grupy,

-Postawa wyjściowa ? kiedy siedzieć a kiedy stać.

Wykorzystanie przestrzeni

-Techniki poruszania się i możliwe błędy,

-Korzystanie z urządzeń pomocniczych: rzutnik multimedialny i flipchart.

Stres

-Stres jest Twoim przyjacielem ? oswajanie stresu.

-?Rozkładanie stresu w czasie?.

-Techniki zmniejszania stresu tuż przed i w trakcie wystąpienia.

Odpowiadanie na pytania

-Czy istnieją trudne pytania,

-Techniki odpowiedzi na pytania: wyprzedzanie, odraczanie, klaryfikacja,

-Co zrobić gdy nie znam odpowiedzi.

Strój

-Jak powinien być ubrany profesjonalny prezenter.

SLAJDY JAKO NARZĘDZIE WSPIERAJĄCE PREZENTERA

Prezenter jest bez wątpienia kluczem do sukcesu prezentacji, ale jesteśmy ciekawi jak często zdarzało Ci się uczestniczyć w spotkaniach, gdzie byłeś zmuszony do obejrzenia kilkudziesięciu slajdów w ciągu godziny, wypełnionych w całości tekstem, który na domiar złego był czytany przez prowadzącego spotkanie? Nam zdarzało się to nader często ? dlatego proponujemy Ci innowacyjne podejście do tworzenia slajdów oparte na wiedzy światowych autorytetów w tej dziedzinie. Dzięki niemu nauczysz się jak ograniczać tekst do minimum i tworzyć projekty graficzne, które wspierają przekaz prezentera. Oto przykładowe moduły:

Podstawowe elementy składowe slajdu

Tekst

-Czcionki używają drukarze  - czyli praca z krojem pisma,

-Ile tekstu na slajdzie ? czyli jak ograniczyć tekst do minimum.

Grafika

-Użycie koloru - podstawowe schematy kolorystyczne,

-Ciemna strona przestrzeni negatywnej ? jak przykuwać i prowadzić uwagę odbiorców,

-Najczęstsze błędy w użyciu grafiki,

-Ludzka sylwetka na slajdzie ? najważniejsze zasady,

-Przedstawianie danych, w tym używanie wykresów.

Projektowanie

-Rozmieszczanie elementów na slajdzie ? korzystanie z siatek, użycie symetrii dla budowania emocji,

-Jak projektować ? dlaczego ołówek i kartka są najważniejszymi narzędziami projektanta,

-Prostota ? dlaczego warto ograniczać szum informacyjny.

ZAPRASZAMY