Trener, konsultant biznesu

Z wykształcenia jestem Filozofem, Trenerem i Coachem. Swoje pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywałam w dużych firmach usługowo-doradczych, jako Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta. Następnie pełniłam funkcję Kierownika zespołów Sprzedaży, Obsługi Klienta i Call Center, a także była Trenerem Wewnętrznym w dużej korporacji. Pracuję w firmach consultingowych, gdzie pełnię funkcję Konsultanta HR oraz Kierownika ds. Sprzedaży i Marketingu, koordynując sprzedaż dla dużych i małych firm oraz działania na styku sprzedaży i marketingu, wpływając na ich efektywność.

Główny obszar mojej specjalizacji, to działania związane z obsługą Klienta, Call Center oraz kompetencjami menedżerskimi. Jako Trener, prowadziłam szkolenia dotyczące obsługi Klienta, sprzedaży oraz szkolenia produktowe. Pasjonuję się podnoszeniem jakości obsługi Klienta w oparciu o Customer Experience.

Jestem także dziennikarzem motoryzacyjnym i akredytowanym dziennikarzem Formuły 1.

Prywatnie dużo podróżuję, poznaję nowych ludzi i inne zwyczaje kulturowe. Fascynuję się różnorodnością. Po pracy uprawiam nałogowo sport.