Akademia Menedżera 5 niezależnych etapów kompleksowego szkolenia dla kadry kierowniczej - stacjonarnie lub online.Szkolenia polecamy szefom, którzy chcą doskonalić swoje umiejętności zarządzania ludźmi, w oparciu o sprawdzone praktyczne mechanizmy psychologiczne. Grupa docelowa: właściciele firm menedżerowie zarządzający pracownikami lub planujący rozwój i zatrudnianie pracowników kierownicy, którzy chcą świadomie budować zespoły szefowie, którzy chcą rozwijać kompetencje menadżerskie ci, którzy chcą wpływać na jakość pracy zespołu, jego zaangażowanie i osiągane wyniki ETAP I Doskonalenie umiejętności komunikacji i efektywności własnej. Cele edukacyjne szkolenia: budowanie i stosowanie w praktyce pozytywnej komunikacji we współpracy z zespołemdbanie o efektywną komunikację w relacji szef-podwładny troska o dobrą atmosferę w zespole Wiedza: - uczestnicy zdobędą wiedzę o strategiach komunikacyjnych- poznają narzędzia skutecznej komunikacji interpersonalnej- będą rozumieli jakie czynniki mają wpływ na efektywność menadżerską Umiejętności: - umiejętność nazywania swoich intencji i interesów- umiejętność udzielania i przyjmowania informacji zwrotnej- umiejętność dostosowania komunikacji do potrzeb odbiorcy, aby była ona bardziej efektywna Kompetencje: - uczestnicy rozumieją, jak różnice w osobowościach i charakterach wpływają na relację szef-podwładny- bardziej świadomie i efektywnie będą komunikowali się z pracownikami- będą potrafili lepiej planować swój czas i efektywniej go wykorzystywać Etap II Rozwój kompetencji menadżerskich zarządzania zespołem. Cele edukacyjne szkolenia: - rozwój najważniejszych kompetencji menadżerskich, takich jak: motywowanie, monitorowanie wyników, egzekwowanie, komunikowanie decyzji i oczekiwań, budowanie jednolitych reguł w zespole- wymiana doświadczeń i inspiracja w zakresie motywacji pracowników – najlepsze praktyki Wiedza: - uczestnicy poznają zasady i reguły prowadzenia rozmów menadżerskich- będą rozumieli mechanizmy i czynniki budowania motywacji wśród pracowników Umiejętności: - umiejętność egzekwowania ustaleń- umiejętność komunikowania trudnych decyzji menadżerskich- umiejętność wyznaczania reguł i zasad obowiązujących w zespole- umiejętność prowadzenie rozmów o poziomie realizacji zadań i celów Kompetencje: - uczestnicy będą potrafili lepiej przygotować się do ważnych rozmów z pracownikami- wzrośnie ich świadomość mechanizmów motywacji i demotywacji pracowników- będą lepiej zarządzać emocjami własnymi oraz pracowników w obliczu trudnych rozmów- poszerzą swoje narzędzia i sposoby do motywowania pracowników ETAP III Cochingowy styl zarządzania – jak rozwijać umiejętności pracowników i poprawiać wskaźniki biznesowe Cele edukacyjne szkolenia: - rozwój kompetencji zarządzania rozwojem pracowników- usprawnienie procesów planowania rozwoju nowych pracowników- zwiększanie efektywności biznesowej w zarządzaniu zespołem, poprzez rozwój kompetencji zespołu Wiedza: - uczestnicy poznają modele coachingu jakie warto używać w zarządzaniu zespołem- dowiedzą się jakie są zasady badania kompetencji pracowników- będą wiedzieli, jak można analizować efektywność biznesową w zestawieniu z lukami kompetencyjnymi u pracowników Umiejętności: - umiejętności analizowania u pracowników ich mocnych stron i obszarów do rozwoju- umiejętność udzielania dydaktycznej informacji zwrotnej- umiejętność przekładania celów biznesowych na rozwój kompetencji pracowników- umiejętność angażowania pracowników w poszukiwanie pomysłów i rozwój umiejętności własnych Kompetencje: - uczestnicy będą potrafili wdrożyć mechanizmy rozwojowe w zespole- będą umieli lepiej diagnozować mocne strony i obszary do rozwoju swoich pracowników- posiądą wiedzę, jak wykorzystywać mechanizmy coachingowe w zarządzaniu Etap IV Rozwój kompetencji przywództwa i budowania zespołu w oparciu Koncepcję Przywództwa Sytuacyjnego wg Blancharda i mechanizmy PROCESU GRUPOWEGO Cele edukacyjne szkolenia: - wzmocnienie procesu świadomego zarządzania zespołem, zróżnicowanym pod względem posiadanej wiedzy i umiejętności oraz różnej motywacji do danych zadań/celów- budowanie autorytetu lidera oraz budowanie zespołu z wykorzystaniem wiedzy o procesie grupowym: jak budować odpowiedzialne postawy w zespole jak rozwiązywać konflikty w zespole jak radzić sobie ze "marudzeniem" i narzekaniem w zespole Wiedza: - uczestnicy poznają model przywództwa sytuacyjnego- dowiedzą się, czym jest teoria Procesu Grupowego i mechanizmy faz rozwoju małej grupy- poznają czynniki wpływające na wypalenie zawodowe Umiejętności: - umiejętność rozwiązywania konfliktów w zespole- umiejętność radzenia sobie ze spadkiem motywacji i "marudzącym"/narzekającym pracownikiem, który ma duży potencjał- umiejętność dostosowania komunikowania oczekiwań i sposobu zarządzania zadaniem w zależności od kompetencji i motywacji pracownika do danego zadania Kompetencje: - uczestnicy będą potrafili lepiej planować rozwój i budować zespoły- w obliczu ewentualnych konfliktów, będą umieli świadomie prowadzić mediacje menadżerskie pomiędzy pracownikami - zdobędą kompetencje stosowania modelu przywództwa sytuacyjnego w swoich zespołach, a rozumienie mechanizmów procesu grupowego pozwoli im bardziej skutecznie prowadzić zebrania i spotkania z pracownikami Etap V Wystąpienia publiczne, tworzenie prezentacji multimedialnych oraz rekrutacja ludzi do pracy Cele edukacyjne szkolenia: - zwiększenie prawdopodobieństwa uzyskania oczekiwanego efektu wystąpienia, dzięki zastosowaniu sprawdzonych metod na etapie przygotowania oraz skutecznych technik prezentacyjnych- ograniczenie negatywnych emocji związanych wystąpieniami publicznymi- uświadomienie atutów i rezerw własnego stylu prezentera- przygotowanie uczestników do samodzielnej i profesjonalnej rekrutacji ludzi do pracy Umiejętności: - budowania pewności siebie przed i w trakcie wystąpień- wykorzystania gestów oraz kontaktu wzrokowego- poruszania się po sali, zarządzania przestrzenią- skutecznej selekcji potencjalnych kandydatów- prowadzenia ustrukturyzowanej rozmowy rekrutacyjnej- praktycznego wykorzystania modelu STAR Kompetencje: - uczestnicy będą potrafili efektywnie występować publicznie, prowadzić zebrania oraz przygotować profesjonalną prezentację multimedialną- w drugim dniu szkolenia zdobędą kompetencje skutecznej rekrutacji ludzi do pracy, w oparciu o sprawdzone mechanizmy psychologii biznesu oraz samodzielnego prowadzenia rozmów kwalifikacyjnych Brzmi ciekawie? Zadzwoń do nas lub napisz! Skontaktuj się z nami -> Telefon: +48 543 934 966E-mail: pawel.sutowicz@csic.pl