Akademia sprzedaży i obsługi Klienta

3 niezależne i kompleksowe szkolenia, dla osób związanych z bezpośrednią obsługą Klienta oraz sprzedażą. Online lub stacjonarnie.
Polecane wszystkim, którzy chcą doskonalić swoje umiejętności handlowe, w oparciu o sprawdzone mechanizmy psychologii praktycznej.

Dla kogo jest Akademia?

  • dla osób prowadzących jednoosobowe działalności gospodarcze

  • dla ludzi odpowiedzialnych za pozyskiwanie Klientów

  • dla przedstawicieli handlowych

  • dla przedstawicieli firm MLM

SZKOLENIE 1

Sprzedaż PROaktywna, jako kluczowa umiejętność biznesowa.

2-dniowe, praktyczne, intensywne szkolenie dla osób zajmujących się sprzedażą.

Duży nacisk kładziemy na ćwiczenia praktyczne, odnosząc się do realnych sytuacji sprzedażowych uczestników.

Na warsztacie nauczysz się m.in.:

  • skutecznie budować pozytywną relację handlową z Klientem,

  • zaciekawiać Klienta już przy pierwszym kontakcie,

  • stosować sprzedaż wiązaną,

  • zdobywać przydatne kontakty biznesowe,

  • ustalać cele sprzedażowe,

  • diagnozować typy osobowości w oparciu o NLP,

  • efektywnie rozpoznawać potrzeby Klientów oraz stosować parafrazę,

  • skutecznie radzić sobie z obiekcjami Klientów,

  • negocjować (odzielając człowieka od problemu),

  • finalizować transakcję.

Szkolenia prowadzone są metodą warsztatową, ograniczając wykład do niezbędnego minimum. Zależy nam, żeby nauczyć uczestników konkretnych umiejętności handlowych. Wierzymy, że doświadczenia i praktyka pozwalają maksymalnie zwiększyć proces zapamiętywania nowych umiejętności, dlatego na naszym warsztacie będziesz miał możliwość trenować poruszane zagadnienia w bezpiecznych warunkach sali szkoleniowej.

SZKOLENIE 2

Profesjonalna obsługa Klienta w biznesie.

2-dniowe, praktyczne, intensywne szkolenie dla osób zajmujących się obsługą Klienta.

Pracownicy pierwszego kontaktu stanowią często wizytówkę firmy. Wiele firm nie podejmuje się szkoleń personelu, wychodząc z założenia, że przecież każdy "jakoś da sobie radę", a to właśnie obsługa Klienta stanowi rdzeń, na którym  firma buduje lojalność Klientów. Konsumenci wracają, ponieważ byli dobrze obsłużeni, a ich potrzeby zostały zrozumiane i zaspokojone.

Na warsztacie nauczysz się m.in.:

  • jak budować i utrzymać relacje z Klientem,

  • jak sobie radzić w sytuacjach trudnych (asertywność w obsłudze Klienta),

  • jak zdobywać zaufanie i życzliwość Klienta podczas obsługi,

  • jak zdobyć Klienta na całe życie,

  • co i jak mówić, żeby Klient czuł się obsłużony indywidualnie,

  • jak radzić sobie z własnymi trudnymi emocjami, pojawiającymi się w kontakcie z Klientem,

  • jak przyjmować reklamacje,

  • jak odmówić Klientowi, kiedy domaga się rzeczy niemożliwych, a jednocześnie utrzymać dobrą relację,

  • jak postawić barierę w sytuacji, kiedy Klient narusza Twoją godność, krzyczy lub używa wulgaryzmów.

SZKOLENIE 3

Niezbędnik wystąpień publicznych i tworzenia prezentacji sprzedażowych

Badania pokazują, że zdecydowana większość ludzi związanych z biznesem uważa umiejętności prezentacyjne za kluczowe dla rozwoju ich kariery. Te same badania pokazują również, że bardzo rzadko poświęcają oni czas na trening tych umiejętności. Dlatego na naszych zajęciach kładziemy bardzo duży nacisk na praktyczne ćwiczenia. Pokażemy Ci również jak pracować samodzielnie, by przygotować efektywne wystąpienia.

Cele szkolenia:

  • zwiększenie prawdopodobieństwa uzyskania oczekiwanego efektu wystąpienia, dzięki zastosowaniu sprawdzonych technik na etapie przygotowania oraz skutecznych technik prezentacyjnych,

  • ograniczenie negatywnych emocji związanych wystąpieniami publicznymi,

  • uświadomienie atutów i rezerw własnego stylu prezentowania - rozwijanie umiejętności wg Gallwey'a,

  • budowanie pewności siebie przed i w trakcie wystąpień,

  • świadomość swojej wypowiedzi (co mówię i jak mówię), gest, mimika, kontakt wzrokowy, poruszanie się po sali; do czego zachęcamy, a co uważamy za nieopłacalne,

  • doskonalenie umiejętności korzystania z narzędzi: flipchart i prezentacja multimedialna - nowoczesne techniki wizualne i te "proste" nie-doceniane;

  • zdobycie umiejętności skutecznego przygotowania się do prezentacji - od czego zaczynamy i czy sami wiemy dlaczego występujemy: test windy, cel wprost i nie-wprost + narzędzia budowania relacji z grupą w trakcie wystąpienia, aranżacja miejsca wystąpienia oraz skąd czerpać inspiracje;

Dobrą wiadomością jest to, że każdy z nas ma potencjał, by zostać dobrym prezenterem. Na naszych zajęciach pomożemy Ci odkryć Twój naturalny styl prezentowania i Twoje atuty warte dalszego rozwijania. Poznasz również swoje słabsze punkty i sam podejmiesz decyzję, nad którymi z nich rozpoczniesz pracę w pierwszej kolejności.

Przykładowe moduły warsztatu:

  • struktura prezentacji,

  • gesty i praca głosem, mimika, kontakt wzrokowy, postawa,

  • wykorzystanie przestrzeni,

  • zarządzanie stresem,

  • odpowiadanie na pytania z publiczności,

  • strój,

  • prezentacja, jako narzędzie wspierające prezentera;

Brzmi interesująco?

Jeśli tak, napisz do nas!

Telefon: +48 543 934 966
E-mail: pawel.sutowicz@csic.pl