Event Niezbędnik managera w oparciu o indywidualny styl zarządzania DISC D3 (szkolenie wieczorowe) 20 i 21 wrzesień 2023 Data warsztatów Miejsce Promocja: 1500 zł netto / os Koszt warsztatów Dołącz do nas! Zacznij efektywnie zarządzać swoim zespołem. Bądź z nami 20 i 21 września! Zapisz się tutaj! -> O czym jest szkolenie? To praktyczny warsztat mający na celu dostarczenie Ci gotowego narzędzia, czyli niezbędnika managera. To szkolenie da Ci wsparcie w radzeniu sobie z wyzwaniami szefowskimi, pokaże Ci Twój indywidualny styl zarządzania, pomoże w komunikacji z pracownikami, ułatwi Ci zarządzanie zespołem, dając adekwatne narzędzia. Treść oparta jest na sprawdzonych modelach i koncepcjach oraz naszym wieloletnim doświadczeniu zarówno w zarządzaniu, jak i w prowadzeniu szkoleń. Wykorzystujemy tu badanie DISC D3. Test kompetencji DISC daje informację zwrotną m.in. o stylu komunikacji, o wrodzonych predyspozycjach w dziedzinie sprzedaży oraz indywidualnym podejściu do obsługi klienta, określa poziom decyzyjności, odporności na stres, postawę wobec zmian czy umiejętności analityczne. Takie badanie wykonasz przed szkoleniem, a potem wyniki omówimy na warsztacie. Od wielu lat prowadzimy szkolenia, indywidualne coachingi dla managerów, HR managerów, coachów, trenerów, handlowców. Posiadamy własne, wieloletnie doświadczenie szefowskie, biznesowe, trenerskie i coachingowe, a także dziennikarskie, reporterskie oraz fizjoterapeutyczne. Co da Ci ten warsztat? Efekt: Znajomość narzędzi komunikacyjnych, świadomość ich wpływu na organizację pracy i motywację pracowników. Efekt: Świadomość specyfiki swojego zawodu, budowanie pozytywnego podejścia do roli managera w realiach dużej i małej organizacji. Efekt: Umiejętność wyznaczania pracownikom granic i komunikowanie preferencji zgodnie z systemem wartości szefa. Efekt: Umiejętność żonglowania różnymi stylami zarządzania i dopasowania ich do sytuacji. Efekt: Wzmocnienie managera w zakresie doceniania podwładnych i egzekwowania ustaleń oraz w najtrudniejszych momentach prowadzenia codziennej pracy. Efekt: Zwiększenie skuteczności w motywowaniu ludzi. DISC D3 jest skutecznym narzędziem, jeśli chcesz wiedzieć: W których obszarach tkwi Twój potencjał? Jak dobrać do zespołu osoby, które będą chciały pracować na wspólny cel? Dlaczego z jednymi w zespole bardzo dobrze Ci się współpracuje, a praca z innymi, mimo Twoich największych wysiłków, jest prawdziwym wyzwaniem? Co zrobić, aby utrzymać zaangażowanie poszczególnych członków zespołu? Jak rozwijać ich potencjał, by osiągać jeszcze lepsze wyniki? Program: Dzień 1 A. Wprowadzenie do koncepcji DISC D3B. Twój indywidualny styl zarządzania - omówienie wyników w odniesieniu do roli manageraC. Rola komunikacji w relacji szef – pracownik w odniesieniu do koncepcji DISC D3Kultura i dynamika pracy danego zespołu jest tak unikatowa, jak unikatowy jest każdy pracownik w zespole, stąd wykorzystując wyniki badania DISC D3, celem warsztatu jest:– Lepsze zrozumienie przez Uczestników kultury zespołu: potencjału całego zespołu, wartości, motywacji, uwzględniając profile poszczególnych osób, ale i potencjalnych wyzwań we współpracy.– Poznanie różnych stylów zachowań oraz doświadczenie tego, jak różne style przejawiają się w codziennej współpracy oraz co osoby o poszczególnych stylach mogą zrobić, aby podnosić swoją efektywność – na poziomie współpracy np. zespołu managerów, współpracy z zespołami czy też klientami.– Wypracowanie strategii współpracy – co warto zrobić, na co położyć nacisk, aby wykorzystać potencjał zespołu i jeszcze podnieść jakość współpracy, w tym np. kontrakt zasad współpracy wypracowany przez zespół czy plan konkretnych działań, które każdy podejmie dla podniesienie jakości współpracy.Cel: Trening efektywnej i adekwatnej komunikacji w procesie zarządzania i motywowania pracowników, trening możliwych narzędzi ułatwiających komunikację.Efekt: Znajomość narzędzi komunikacyjnych, świadomość ich wpływu na organizację pracy i motywację pracowników. Dzień 2 Rola managera – szef jako zawód.Cel: Pokazanie roli i funkcji managera.Zakres: Rola managera, obszary pracy szefa (decyzja, negocjacje, prośba)Efekt: Świadomość specyfiki swojego zawodu, budowanie pozytywnego podejścia do roli managera w realiach dużej i małej organizacji.Zasady współpracy w zespole.Cel: Pokazanie „expose” jako narzędzia wspierającego szefa w budowaniu atmosfery jasności w zespole i odpowiedzialności pracowników.Zakres i efekt: Umiejętność wyznaczania pracownikom granic i komunikowanie preferencji zgodnie z systemem wartości szefa.Style przywództwa - elastyczność w zarządzaniu wg Blancharda.Każdy etap pracy wymaga innego podejścia. Szef powinien obserwować, wiedzieć, gdzie znajdują się pracownicy i jak powinno wyglądać zarządzanie. Na tym właśnie polega przywództwo sytuacyjne.Cel: Manager powinien dopasować styl zarządzania do sytuacji. Nie może nauczyć się jednego typu zachowań i próbować wykorzystywać go w każdym przypadku. Jego elastyczność musi polegać na zmianie metody zarządzania w zależności od okoliczności, które mają miejsce.Efekt: Szef umie żonglować różnymi stylami zarządzania i dopasować je do sytuacji.Komunikowanie niepopularnych, trudnych decyzji i nagradzanie pracowników.Cel: Trening sposobu na rozmowę dotyczącą delegowania zadań, praca na powtarzających się, trudnych sytuacjach szefowskich. Trening sposobów na rozmowy z zakresu nagradzania pracownika oraz z zakresu informowania o błędach i egzekwowania ustaleń.Efekt: Wzmocnienie managera w zakresie doceniania podwładnych i egzekwowania ustaleń oraz w najtrudniejszych momentach prowadzenia codziennej pracy.Czynniki motywujące pracownikówCel: Wypracowanie puli nagród i oraz ewentualnych konsekwencji dla pracownika.Zakres: Rozszerzenie listy możliwych poza finansowych konsekwencji oraz nagródi sposobów doceniania – „burza mózgów.Efekt: Zwiększenie skuteczności szefa w motywowaniu ludzi. Dołącz do nas! Zacznij efektywnie zarządzać swoim zespołem. Bądź z nami 3 i 4 czerwca! Zapisz się tutaj! ->