Oprócz bycia coachem, prowadzę także warsztaty szkoleniowe dla small biznesu. Często przy współpracy z trenerami/coachami, z którymi tworzymy trenerski team. Nasze techniki trenerskie są oparte o metody procesowe, co w praktyce oznacza, że uczestnicy naszych szkoleń są zachęcani do pracy warsztatowej, do refleksji, do współpracy, do szukania pomysłow i rozwiązań oraz do pracy indywidualnej.

 

Jak pracujemy?

Realizujemy szkolenia przygotowane zawsze na miarę indywidualnych potrzeb i oczekiwń naszego klienta.

Zanim przystąpimy do realizacji szkolenia, zawsze wnikliwie badamy potrzeby i oczekiwania szkoleniowe. Wspólnie z klientem określamy obecną sytuację i wyznaczamy plan działania.

 

Oferta

Przygotowujemy ofertę szkoleniową w której znajdują się:

-cele szkolenia

-obszary pracy

-metody szkoleniowe potrzebne w danym szkoleniu

-czas trwania szkolenia z uwzględnieniem ilości uczestników.

 

Metody pracy

Metody pracy podczasz szkolenia są uzależnione od zapotrzeowania klienta. Nasze metody pracy to:

-warsztat praktyczny

-mini wykłady (zdobycie wiedzy teoretycznej)

-praktyka na sali (scenki rodzajowe)

-praca z kamerą (samoobserwacja, praca z informacją zwrotną)

-grupy dyskusyjne

-dyskusje moderowane

-praca w gupach

-praca indywidualna.

 

Po zakończonym szkoleniu

Zbieramy informację zwrotną od uczesników szkolenia w formie ankiety.

Przygotowujemy podsumowanie szkolenia i opisaniem najważniejszych obszarów szkolenia.

Jesteśmy w stałym kontakcie z klientem i na bieżąco konsultujemy proces ustaleń omawianych podczas analizy potrzeb oraz w trakcie szkolenia.

Współpracujemy z klientem i uczestnikami szkolenia indywidualnie w ramach dalszego rozwoju.

 

Obszary szkoleniowe dla sprzedaży:

Sprzedaż Pro aktywana - pierwsza kluczowa umiejętnośc dla Small business'u

Profesjonalna obsługa klientów - druga kluczowa umiejetność Small business'u

Techniki sprzedaży i sprzedaż relacyjna

Nagocjacje handlowe

Efektywność osobista w sprzedaży

Wprowadzanie standardów obsługi klienta

Budowanie długotrwałych relacji z Klientem

Umiejetności komunikacyjne w procesie sprzedaży

Rozmowa telefoniczna jako sposób na skuteczna sprzedaż

 

Obszary szkoleniowe dla Menedzerów Small business'u:

Przywództwo w praktyce dla menedzerów

Efektywne prowadzenie spotkań

Budowanie zaanagażowania pracowników poprzez rozwój i motywowanie

Zarządzanie zespołem sprzedażowym, produkcyjnym

Budowanie efektywnego zespołu

Wystapienia publiczne

Przygotowanie menedzerów do oceny pracy pracownika